divendres, 6 de març del 2015

Àrea per gossos - Presentació ruta



Barcelona ciutat de la moda, la cultura, el turisme, els congressos però... És també una ciutat on les persones podem disfrutar amb els nostres gossos? 

L'oci d'un gos urbanita passa majoritàriament per l'ús de les àrees de gossos, conegudes també amb el nom de pipicans, per tant és interessant conèixer quines hi ha al nostre entorn, com són i si ens agraden, ja que probablement hi acabarem passant força temps. A la pàgina web de l'Ajuntament de Barcelona hi trobarem un llistat de totes les àrees per gossos de la ciutat agrupades per districtes. 

Està clar que no tots els gossos faran ús d'aquests espais, en el meu cas, tenint en compte les pors que el meu gos tenia (i que encara té) vaig trigar en poder entrar i a vegades, segueix sense voler fer-ho. S’ha de dir que pels gossos amb forces pors no ha de ser fàcil entrar i que en segons quines ocasions es poden agobiar. Així que si el teu gos no vol entrar, tampoc cal forçar, ja ho farà quan li vingui de gust.

Jo em proposo fer una ruta per totes elles, per veure quines són les que compleixen els requisits del que haurien de ser aquests espais segons l'Ajuntament: "aquestes àrees, amb unes dimensions mitjanes que oscil·len entre els 300 i els 400 m2, estan voltades amb tanques de fusta de 80 cm d'alçada. A l'interior hi ha bancs, expenedors de bosses per recollir la femta i papereres de material no oxidable on dipositar-les, i una font dissenyada perquè els gossos puguin beure sense dificultats. Les àrees d'esbarjo per a gossos estan enjardinades amb arbustos que ornamenten l'espai i arbres que ombregen les zones amb bancs. El paviment és de sauló i disposen d'un sistema de reg programat per aspersió."

M’acompanyes en aquesta ruta?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada